مدیریت سرور

سرور های ابری هتنزنر چیست؟

سرور های ابری هتنزنر چیست؟

سرور های ابری هتنزنر چیست؟
با سلام خدمت دوستان و کاربران سایت سوپر هاست در این مقاله قصد داریم سرور های ابری هتنزنر یا کلود سرور را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

سرور های ابری هتنزنر چیست؟
اگر تا به حال به دنبال میزبانی و راه اندازی وب سایت یا برنامه ای بوده اید ، با اصطلاح میزبانی ابری هتنزنر روبرو شده اید.
به جای میزبانی وب سایت یا برنامه خود بر روی یک ماشین ، ابر به شما امکان می دهد داده های خود را در چندین سرور بهم پیوسته ، که در یک منطقه جغرافیایی گسترده قرار دارند ، پخش کنید. این سرورها فقط در یک محیط مجازی وجود دارند – از این رو کلود سرور نامیده می شوند.
این واقعیت که میزبانی ابری از قدرت محاسباتی ماشین های بیشماری استفاده می کند به این معنی است که شما نه تنها پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به میزبانی سنتی دارید بلکه به خدماتی که این ماشین ها ارائه می دهند نیز دسترسی دارید. اینجاست که همه چیز جالب می شود
یکی از بزرگترین مزایای سرورهای ابری هتنزنر این است که کاربر می تواند در عرض چند دقیقه آنها را تهیه کند. با استفاده از یک سرور ابر عمومی ، فردی که سفارش می دهد نیاز به نگرانی در مورد نصب ، نگهداری یا سایر وظایف سرور با مالکیت یک سرور فیزیکی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

شما از ad blocker دارید استفاده مي كنيد. آن را غیرفعال کنید.