میزبانی وب

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود چیست؟

با سلام خدمت دوستان و کاربران سایت سوپر هاست در این مقاله قصد داریم هاست دانلودی را خدمت شما تعریف کنیم.

هاست دانلود به زبان ساده، یک سرور متصل به اینترنت است که کاربر از فضای ‌هارد‌ دیسک آن برای قرار دادن محتوای خود استفاده می‌کند. شاید این نوع از هاست‌ ساده به نظر برسد، اما در عمل پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. هاست‌ دانلود به دلیل داشتن امکانات کمتر، به مراتب ساده تر از هاست وب‌سایت و ایمیل است. ولی در عوض به این دلیل که فضا و پهنای باند بیشتری در اختیار شما می‌گذارد، برای خرید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

از کلمه (هاست دانلودی) شاید شما بدونین که این هاست مخصوص سایت هایی است که برای دانلود هستند مثلا سایت هایی که بازی اپلود می کنن تا بقیه افراد دانلود کنند و اما مهم ترین مزیت یا خاصیت این است که افراد زیادی می توانند  به صورت هم زمان یک فایل یا چند فایل را دانلود کنند به همین دلیل موقع خرید هاست دقت کنید که چه نوع هاستی برای چه سایتی میخواهید.بطور کلی سایت های دانلودی مانند سایت های موزیک، فیلم و سایر وبسایت ها برای اینکه فیلم ها و موزیک های خود را در مکان مناسب و دائمی آپلود کنند، نیاز به یک هاست دانلود دارند.

انواع هاست دانلود در ایران

1.هاست ویندوزی

2.هاست لینوکسی

بر روی این میزبانی‌ها نیز می‌توان از کنترل پنل‌های معروف برای مدیریت استفاده کرد. در واقع این کنترل پنل‌ همان محیطی است که شما به عنوان مدیر، آن را مشاهده می‌کنید که ما در سایت سوپر هاست برای مشتری های خود سی پنل که محیط گرافیکی و قوی است پیشنهاد می کنیم.

در کل اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت و یا سرویسی را دارید که به منابع دیسک بسیاری نیاز دارد، همانند وب‌سایت دانلود فیلم و موسیقی و …،‌ استفاده از هاست دانلود به صرفه‌ترین و بهترین گزینه برای قرار دادن فایل‌های دانلودی و حجیم بر روی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

شما از ad blocker دارید استفاده مي كنيد. آن را غیرفعال کنید.