میزبانی وب

تفاوت هاست معمولی با هاست وردپرس

تفاوت هاست معمولی با هاست وردپرس چیست ؟

سیستم مدیریت محتوا که بسیار معروف و بسیار هم در بین کاربران محبوبیت دارد به شما این قابلیت را می‌دهد که سایت مورد نظر خود را (شرکتی، فروشگاهی ، سایت سازمانی ، سایت برای رستوران ، سایت شخصی و …)بسیار را حت و خیلی سریع راه اندازی نمایید با وردپرس می‌توانید سایت‌های بسیار زیبایی طراحی کنید همچنین برای اینکه زیبا باشد و عملکرد منحصر به فردی هم داشته باشد به همراه سیستم وردپرس قالب و افزونه‌هایی ارائه شده است . اما قبل شروع طراحی سایت باید ببینیم چه ابزاری نیاز داریم درواقع باید مرحله به مرحله پیش برویم که یکی از این مراحل هاست است باید ببینیم به چه هاستس نیاز داریم و چه هاستی برای سایت ما مناسب است .برای این کار می‌توانید از هاست وردپرس استفاده کنید اما می توان از هاست دیگری هم استفاده کرد که ما در ادامه مطلب شما را هاست وردپرس آشنا خواهیم کرد.

هاست‌های وردپرس

این نوع هاست همانطور که از نام آن مشخص است نوعی هاست می‌باشد که جهت عملکرد سیستم وردپرس و سرور مربوط به سیستم های آن بهینه سازی شده است به عبارتی دیگر می‌توان گفت :

این نوع هاست امکانات منحصر به فردی برای وردپرس دارد که در دیگر هاست‌ها این امکانات دیده نمی‌شود به عنوان مثال با استفاده از این هاست نیاز نیست تمامی مراحل نصب را طی کنید بلکه برای نصب وردپرس تنها یک کلیک کافی است با این هاست شما می‌توانید وردپرس را به صورت خودکار بروز رسانی کنید و همچین می توان موارد امنیتی مربوط به وردپرس را بررسی کنید . اگر هزارن قالب بر روی هاست داشته باشید قالبی که دوست دارید را نصب کنید و قابلیت دیگر نصب افزونه مورد نظر از پنل هاست دارد.

هاست‌های وردپرس اختصاصی و اشتراکی

هاست وردپرس انواع مختلفی دارد هاست وردپرس اختصاصی و اشتراکی
در هاست اشتراکی منابع سرور توسط چندین سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد که این سرور برای اینکه سایت عملکرد بهترین داشته باد بهینه سازی شده است اما تمامی این منابع فقط و فقط برای یک سایت نمی‌باشد اما هاست وردپرس اختصاصی هاستی است که بسیار پرسرعت است و تمام منابع سرور فقط در اختیار همان سایت است .
اگر قصد خرید هاست وردپرس را دارید چند نکته را فراموش نکنید:حواستان باشد یک هاست علاوه بر سرعت باید قابل اطمینان باشد که اگر برای سایت شما مشکلی پیش بیاید و نتوانید آن را بارگذاری نمایید دیگر سرعت بالای آن اهمیتی ندارد .

برای راه اندازی وردپرس حتما باید از هاست وردپرس استفاده شود ؟

برای نصب وردپرس نیاز به منابع بسیار زیادی نمی‌باشد واکثر هاست امکاناتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند مثلا شما برای نصب نیاز به و دارید پس نمی‌توان گفت شما برای اینکه وردپرس را راه اندازی کنید و هاست به جز وردپرس بخرید شرایط آن همانند دیگر هاست‌ها است .
با داشتن هاست وردپرس کار خودتان بسیار راحت‌تر است پس اگر قصدتان راه اندازی یک سایت وردپرسی است با هاست وردپرسی می‌توانید به راحتی سایتتان را راه اندازی کنید.

تفاوت‌های یک هاست معمولی با یک هاست وردپرس چیست ؟

در هاست وردپرسی نیاز نیست شما بهینه سازی انجام دهید زیرا قبلا بهینه سازس شده است و در این نوع هاست سرعت دو چندان است و امنیت بهترین هم دارد که بجز این موارد در این نوع هاست برای اینکه امنیت وردپرس افزایش یابد راهکارهایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به راحتی شما می‌توانید مشکلات امنیتی را بررسی کرده زیرا امنیت سایت شما و سرورتان آنقدر پیچیده است که اکثر کاربران به تنهایی نمی‌توانند از پس مدیریت آن برآیند.
هاست از نوع وردپرس نسبت به هاست معمولی دارای عملکرد فنی و امنیت منحصر به فردید است .
هاست از نوع وردپرس علاوه بر بهینه سازی هم عملکرد منحصر به فرد و هم سرعت بالایی دارد .
در هاست‌های وردپرسی حتی ابزار محافظتی و امنیتی هم بهینه سازی و استاندارد شده اند.
یکی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد معمولا فضای ذخیره سازی و پهنای باند آن می‌باشد که نسبت به دیگر هاست‌ها بیشتر است و در مقایسه با هاست معمولی امکانت بسیار بیشتری دارد .

هاست معمولی یا هاست وردپرس را انتخاب کنیم ؟

اگر با خواندن تمام این مطالب باز هم نمی‌دانید چه هاستی مناسب تر است باید گفت هیچکدام از این هاست‌ها ضرری به شما وارد نمی‌کنند . اگر قرار است یک سایت ایستا و ساده طراحی کنید در واقع سایتی در حد یک وبلاگ پس هاست معمولی کار شما را راه می‌اندازد اما اگر در دسته افرادی قرار دارد که قرار است سایتتان بسیار پیشرفته باشد امنیت برای شما بسیار مهم است پس از همان سایت وردپرسی استفاده کنید .

برای خرید هاست وردپرسی با سرعت بالا کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

شما از ad blocker دارید استفاده مي كنيد. آن را غیرفعال کنید.