وردپرس

دانلود آخرین نسخه وردپرس

دانلود آخرین نسخه وردپرس

با سلام خدمت دوستان و کاربران سایت سوپر هاست در این مقاله قصد داریم دانلود اخرین نسخه وردپرس را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟؟

وردپرس یک CMS یا سیستم مدیریت محتوای مشهور است. میلیون‌ها سایت و وبلاگ اینترنتی با استفاده از وردپرس طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند به گونه‌ای که تقریبا از هر چهار سایت موجود روی اینترنت یکی از آن‌ها با WordPress پیاده‌سازی شده است.

وردپرس سیستمی رایگان و متن‌باز است. به این معنی که استفاده و تغییر دادن آن برای تمامی کاربردها بدون پرداخت هزینه امکان‌پذیر است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس وجود هزاران افزونه‌ی رایگان برای توسعه دادن امکانات و توانایی‌های آن است. افزونه‌های موجود برای وردپرس در موضوع‌های گوناگونی توسعه پیدا کرده‌اند. افزونه‌هایی برای ایجاد فروشگاه، شبکه‌های اجتماعی، تالارهای گفتگو و هزاران افزونه‌ با عملکردهای ریز و درشت دیگر. تمامی افزونه‌های وردپرس که در کتابخانه‌ی افزونه‌های آن معرفی شده‌اند نیز از قانون رایگان بودن وردپرس پیروی می‌کنند در نتیجه ایجاد یک سایت شخصی یا یک سایت رسمی و سازمانی و شرکتی با وردپرس به راحتی و بدون پرداخت هزینه بابت مالکیت امکان‌پذیر است.

رایگان بودن وردپرس و افزونه‌های آن به معنی رایگان بودن راه‌اندازی یک سایت وردپرسی نیست. زیرا طراحی سایت، پشتیبانی، طراحی قالب و خدمات میزبانی و دامنه هزینه‌هایی به همراه دارند.

هرچند که نصب و راه‌اندازی وردپرس و ایجاد یک سایت با آن کاری ساده و سریع است، ولی ایجاد کردن یک سایت حرفه‌ای با امکانات متنوع و با رعایت اصول فنی به تخصص و مهارت بالایی نیازمند است.

وردپرس بسیار قابل توسعه است. تقریبا تمامی بخش‌های وردپرس و تمامی فرآیندهای آن با استفاده از افزونه‌ها قابل تغییر هستند. برای مثال ممکن است یک افزونه، محتوای یک صفحه‌ی ایجاد شده توسط کاربر را بررسی کند و کلمات خاصی را به صورت پیوند در خروجی نمایش دهد. یا ممکن است با کمک یک افزونه، بخشی برای آپلود و نمایش فایل‌های کاربران در سایت ایجاد شود. یا حتی ممکن است یک افزونه امکانات یک فروشگاه اینترنتی کامل را به وردپرس اضافه کند.

برای دانلود وردپرس به زبان انگلیسی از سایت اصلی وردپرس به نشانی https://wordpress.org/download/ مراجعه می کنیم و بر روی دکمه دانلود کلیک می کنیم.

en

برای دانلود وردپرس به زبان انگلیسی از سایت اصلی وردپرس به نشانی https://fa.wordpress.org/downloadمراجعه می کنیم و بر روی دکمه دانلود کلیک می کنیم.

fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

شما از ad blocker دارید استفاده مي كنيد. آن را غیرفعال کنید.